6 Mart 2010 Cumartesi

Fenerbahçe 2 Beşiktaş 3 (Voleybol)



Maçta 0-1 yenik durumdan 2-1 yaptık.Sonra beşiktaş 2-2 yaptı.Ve son set 15 te bitiyordu 5-1 önde gidiyorken bjk maçı aldı.Maç için diyecek birşey fazla yok mücadele ettiler eleştirmeyede gerek yok çubuklu ıslandı yeter.Gelelim tribüne.Bende maçtaydım bjk taraftarı akatlarda yaptığımız çıkarma karşılığında sağlam geleceklerinin haberlerini vermişti günler öncesinden ve tribünün eski adamları 150-200 kişi gelmişlerdi yaş ortalamaları 20-25 vardı 30 yaşlarında bile varlardı eski tribüncüler.Ve cuma günü olmasını bahane edip iş gücü bahane edip maça gelmeyenleri kınıyorum kendi sahamızda onlardan daha azdık.Ve karşı bjk taraftarının olay çıkarmaya küfür etmeye gelceği belliydi zaten.Maçın başından sonuna kadar küfür ettiler ve biz küfür ettiğimizde abiler tarafından susturuylmaya anlam veremiyorum kardeşim adamlar ana avrat gidiyor küfürü geçtim bir inleyen nağmeler bile söyletmedi abiler.Anlayamıyorum bir bildiklerimi var diye düşünüyorum ama anlam veremiyorum.Yinede tribünde eşittik az olmamıza rağmen.Ama küfür konusunda resmen ezilmiş gibi hissetti herkes kendini.Maç esnasında isyan çıkardı herkes küfür etmiyoruz diye ve setteki abiden burak abi -''Ben bu o.çocuklarına küfür etmek istemezmiyim bir bildiğimiz var dimi susun çıldırtmayın adamı'' demesi şaşırttı herkesi.Ama yinede anlam veremiyorum.

0 yorum:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2007