28 Mart 2010 Pazar

Kaderinizi Biz Çizeriz


Ezik forumlarindan yorumlari sizinle paylasmak istedim.
Beter olun beter !




moralim sıfır ölsemde kurtulsam ya bu nasıl bi hayat

Artik mucizeye kalmis isimiz.
Bundan sonra fb'yle çikacagimiz her maç hükmen maglup sayilalim.

arda da şımarmış git nereye gitceksen

geçen hafta emre bugün leo yazık ya artık yaşamak bile anlamsız

allahım ölmek istiyorum ya bıktım böle hayattan

artık kimseyi suçlamak istemiyorum,insanda birazda keder olacak ya hepmi ben üzülecem ya hepmi ben kahredecem ya,niye yaşıyorum anlamıyorum,ölüm denen şans bari beni bulsun artık yaa

Bu taraftar ne işe yarar bilmiyorumki.fblilerin sesi daha çok çıkıyor

Ali Samiyen Stadi Fenerbahce sesleri ile inliyor..

Taraftar sağolsun pet şişe attı şunu attı bunu attı, dandik tezahürat, maçı katlettiler resmen. Tamam diyorum golü bulacaz, süper yükleniyoruz, nakıyorum Fenerden bi oyuncu yerde, sebep? Şerefsizin biri su atmış, para atmış, çakmak atmış. Bunlar taraftarsa bende lucescuyum.. Neymiş la la la la lalay saldır Galaaatasaray..


Maçı kaybeden Galatasaraylı futbolcular değil, taraftarlardır. Yazıklar olsun hepsine...


adamlar geliyoruz dedi, geldiler inlettiler gittiler. helal olsun valaha

23000 taraftar gs di bide 1500 fbli hepsini susturdu oraya oturmak için gdiyorsan zaten yazıklar olsun renkdaş çok yazık. İnsan futbolcuyu ateşler ya onlara ıslık tutcaklarına francoya tutuolar

Ali Samiyende inleyen Fenerbahce sampiyon sesleri, fener'in oyuncularinin her pasinda oley diye inleyen fenerbahce taraftari, Volkan Demirel'in son 2 dkda afedersiniz bile bile kiciyla topa dokunmasi vsvs..Rezil olduk rezill...

0 yorum:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2007